fredag den 7. januar 2011

Smuk kærlighed for grimme mennesker.

Der er åbnet en ny dating portal, som i mine øjne er utrolig smuk.

Det er en dating portal for grimme mennesker, og de beskriver den selv sådan:

>>Velkommen !
På UglyDating.dk er det ikke udseende, som tæller. Uanset hvilke skavanker dit udseende har, så er UglyDating.dk noget for dig!

På UglyDating.dk mødes dem, som har mindreværd pga. deres udseende. Eksempelvis hvis...

•...du synes du er grim.

•...du er overvægtig.

•...du har et handicap.

•...du har en lille penis.

Uanset hvad dit mindreværd skyldes, er du velkommen!

På UglyDating.dk møder du ligeværdige hvis...

•...du er træt af dating-hjemmesider, hvor folk går alt for meget op i udseende.

•...du synes, at det er det indre, som tæller.

•...du ikke er helt tilfreds, når du ser dig selv i spejlet. <<

Det spændende er, at når man kigger ind på profilerne ( nej jeg skal ikke have udskiftet Fatter men var bare nysgerrig ), så er det jo helt almindelige mennesker at se på. Så om de vitterligt opfatter sig selv som grimme eller bare ikke længere gider portalerne, hvor udseendet betyder alt, kan man kun gisne om.

Hvad betyder indpakningen for dig ?






9 kommentarer:

  1. hvem kan dømme om hvem der er smukke eller grimme det er vel som øjet/hjertet ser :)

    SvarSlet
  2. Indpakningen betyder ikke så meget for mig, jeg har jo en "rund" mand..Men jeg synes måske at ordet "uglydating" ikke er så heldigt, et andet ord (ved ikke hvilket) ville have sendt lidt andre signaler, end at gøre opmærksom på ens "fejl og mangler" som man jo netop ikke er så glad for i forvejen selvom man jo netop kan møde andre som ikke er helt perfekte...Klem

    SvarSlet
  3. Belladotte: Korrekt.
    Rejen: Rund og dejlig, siger man jo ;) Ja navnet er forfærdeligt. Det kræver et vist mod at søge sådan et sted, og efter scoringen har man måske heller ikke så meget lyst til at fortælle, hvor man har mødt sit livs kærlighed.

    SvarSlet
  4. Indpakningen betyder ikke ret meget !! Det er alligevel altid hjernen bag jeg er faldet for !

    Og når man først er faldet for det/den... Ja så er det lige meget med indpakningen, for så er den jo smuk sammen med hjernen !!!

    Rigtig god weekend
    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Tror dem der vælger Ugly Dating er folk som lægger vægt på andres indre og ikke andres ydre. Og det er jo smukt.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  6. Indpakningen er ikke vigtigt, det er indholdet der tæller og gælder.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jaja, den er god med dig.

      Slet
  7. Hej Mutter
    Ønsker for dig at du en dag må få skuffer i dit køkken :)
    Idéen med kryderier i skuffen er rigtig god idé og i virkeligheden den mest praktiske af alle. Og selv om jeg har skuffer i mit køkken :) har jeg ikke skuffer nok til en "ren" kryderi skuffe.
    Ha en forsat god weekend.
    Kram MARIANNE

    SvarSlet
  8. For mig er det meget vigtigere med charme og udstråling - og det er da en skøn idé med denne datingportal :-)

    SvarSlet

Værs´go ordet er dit nu:

På natbordet lige nu

På natbordet lige nu
Gode bøger