onsdag den 1. september 2010

Kan robot støvsugere noget ?

Idag ankom månedens skøre indkøb : En robotstøvsuger.

Den kostede næsten gratis hos Lomax ( halv pris ), så jeg lod mig friste. Men hvordan er den så ?

- Den larmer ligesom andre støvsugere.

- Den sætter sig ofte fast på vores lave dørtrin, fordi den ikke ved, at den ikke skal forcere trinet her. ( Dette kan vist justeres )

- Den kan ikke støvsuge hele huset på én opladning. ( Måske lod jeg den arbejde for længe i hvert rum ? )

- Den støvsuger pænt rent på flisegulv. ( Dens lange børster kan endda nå ind under smårevner ved paneler )

- Den er ikke så effektiv som min sædvanlige Miele på gulvtæpper. ( Men Miele er også super sugende )

Så alt i alt er den ikke så effektiv, som jeg havde håbet.

MEN kan jeg nu vænne mig til lyden, så kommer vores entre sikkert til at se renere ud med en ekstra støvsugning om ugen. Og det er nu nok ikke så ringe endda.

1 kommentar:

  1. Dét er i sandheden et skørt køb, men noget så herligt et af slagsen hvis det havde virket efter forhåbningerne ;o)

    God tirsdag!
    / Fru. Krull

    SvarSlet

Værs´go ordet er dit nu:

På natbordet lige nu

På natbordet lige nu
Gode bøger