torsdag den 10. februar 2011

Hvor billigt kan man ringe ?

ØV, hvor bliver man da ærgelig, når man opdager, at Telias telefonsælger har lovet en guld og grønne skove uden at levere pakken.

Og ØV, hvor bliver man da næsten endnu mere ærgelig, når man indser ( .... efter et halvt år ), at man jo bare kunne have læst det med småt inden underskrivning.

Men nu skal det være slut. Vi skal have flyttet hele husstandens telefonpark til ???

Kan man regne med denne vejledning i mobil abonnement priser ?

Hvad har du valgt ? Og lever man her op til forventningerne ?

9 kommentarer:

  1. Vi har i flere år brugt Telmore, og har været godt tilfreds. Spørg mig ikke hvad det koster, men gemalen plejer at være ret opmærksom på om det er billigere andre steder.
    Vi har tre "mobile" børn, der ofte ønsker sig ny tlf, så vi har været glade for deres "håndjerns" ordning.
    God jagt

    SvarSlet
  2. Vi bruger M1 som er virkelig billigt og så har de et godt netværk (eftersom det er TDC's net de bruger).
    Det kan bestemt anbefales!

    P.S. Vær obs på at CallMe også er Telia's selskab.

    SvarSlet
  3. Fruen min har jo et firma og først ringer sælgerne til hende og så til mig bagefter...

    Og det er virkelig trættende........ Vi er endnu ikke blevet tilbudt noget der er billigere end den aftale vi har med Callme firma.

    Vi bliver ind imellem også belønnet fot at være faste kunder.

    Så vi skifter ikke, kender dog også en del, der ikke er glade for dem. Men vi får altid god behandling, og vores regninger er helt som aftalt.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Herlig blog. Jeg linker til dig nu.

    SvarSlet
  5. vores telefon regning bliver betalt af min mands arbejde og vi har fullrate det er ret billigt :)

    min mobil betaler jeg kun for det jeg ringer for :)

    SvarSlet
  6. Kirsten: Kan godt forstå, at du har ladet din "Fatter" om de priser, for det er en jungle.
    Sandra: Tak for tippet. Det anede jeg ikke.
    Marianne: Godt at høre, at det ikke går alle så skidt.... men så havde de jo heller ikke overlevet så længe.
    Claus: 1000 tak :)
    Belladotte: Jeg har vist fundet mig en forkert mand ;)

    SvarSlet
  7. Det er en jungle at finde rundt i, og det kommer jo også an på hvilke behov man har.
    Selv har jeg valgt Bibob, der har en tank op ordning. Det vil sige intet abonnement, du kan take op via nettet. Og en af foredelene er at der betaler man ikke pr. minut men istedet 1 øre pr. sekund og 8 øre for en sms. Derudover kan man for 20 kr om måneden tilmelde sig noget der hedder bibob til bibob og tale gratis til andre bibob kunder op til 48 timer om måneden. Nu kom jeg til at lyde som en sælger ;o) det er jeg ikke men det er et abonnement jeg er glad for

    SvarSlet
  8. Hej Mutter.
    Hyggelig blog du har, og tak fordi du følger min.
    Jeg har både BiBob og Telmore, er meget tilfreds med begge to, kan kun sige god herfor. Men det afhænger jo af ens forbrug, jeg taler ikke meget, og ville slet ikke komme op i nærheden af Alt Inkl abonnement priser. Måske er jeg bare ikke Teloman.
    Henrik

    SvarSlet
  9. Betina: BiBob har jeg ofte set i reklamerne, men jeg syntes bare, at navnet lød SÅ amatør agtigt, at jeg ikke turde binde an med det....men hvis du tør !!
    Henrik: Med hele 2 abonnementer, så kan man da vist godt kalde dig teloman :)

    SvarSlet

Værs´go ordet er dit nu:

På natbordet lige nu

På natbordet lige nu
Gode bøger