mandag den 27. december 2010

En ekstra gave

Så troede man lige, at gaveregnen var ophørt ( ok ligefrem regn i min alder er vel også lidt meget sagt ), men i dag er min første dag på bloggen efter et kort fravær. Et fravær, som har været brugt på at stoppe den ene lækre ret efter den anden indenbords.

Som sædvanlig tjekker jeg lige, om nogen har smidt en lille kommentar til mig, og det havde June. Jeg havde nemlig deltaget i hendes Give away med nogle rigtig rigtig lækre præmier - og gæt hvem, der vandt en af dem. Og gæt så lige, hvem, der måtte vælge først.

Valget var svært, men hvad tror du, at jeg valgte af nedenstående ?

- 5 små bøtter Kusmi Tea.


- Stofpakke med 5 fat quarters fra Michael Miller´s Hegdehog Collection.

- Frit valg imellem bøgerne "Suveræne succeser" & "Køkkenfryd".

- 2 sko-poser fra VanFlittig. Den ene er allerede syet, og kan ses på billedet herunder. Den anden laves i det stof du vælger.

9 kommentarer:

  1. Tillykke og glædelig bag jul

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Tillykke Mutter, hvis det altså ikke er et tegn på at du ikke er godt gift.
    God dag til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Hmm, måske kogebogen...God bagjul til dig, håber du er kommet dig over alt spiseriet...

    SvarSlet
  4. Tillykke med gevinsten. Heldige dig. ;)

    SvarSlet
  5. ......ikke så ringe mutter og valget er svært :0) Måske kogebøgerne....dem ville jeg selv vælge :0)

    Glædelig bagjul :0)

    SvarSlet
  6. Hej Mutter :-)

    Endnu engang tillykke!

    Jeg skal dog bruge din adresse, hvis jeg skal kunne sende gevinsten til dig ;-)

    Skriv til mig på j_rothmann@hotmail.com

    K.H June

    SvarSlet
  7. June: Den sendte jeg d. 27. Men jeg prøver lige igen :)

    SvarSlet
  8. Hej igen igen :-)

    Jeg har ikke modtaget nogen af dine mails :-(

    Måske du kunne skrive din mail her (Kan ikke finde den på bloggen her) eller prøve en gang til på min:

    J_Rothmann@hotmail.com

    Husk at det ikke er en bindestreg imellem J´et og R´et ;-)

    K.H June

    SvarSlet
  9. infosnabelakildevig.dk

    Jeg troede, at du havde glemt det :)

    SvarSlet

Værs´go ordet er dit nu:

På natbordet lige nu

På natbordet lige nu
Gode bøger