torsdag den 30. december 2010

Jeg glæder mig til sengetid.

For så skal jeg læse videre i denne spændende og gode bog.

Det var Irene, som fik mine øjne op for Inger Gammelgaard Madsen. Hun skrev om Dukkebarnet på sin blog, og jeg læste den hurtigt derefter. Den var ikke nok, så Fremmed indtrængen fulgte efter.

Når jeg ikke læser faglitteratur, er jeg mest til krimier, og det er fedt at finde en forfatter, som man plinger med.

Før Inger Gammelgaard Madsen plingede jeg med Patricia D. Cornwell, som jeg vist har læst ALT af.

Hvem plinger du med ? - og hvad skriver vedkommende ?

9 kommentarer:

  1. Hvor dejligt... Jeg savner at læse, men kan slet ikke samle eller... afsamle tankerne , så jeg kan læse , i øjeblikket.

    Men Stephen King, er og bliver min ynglings forfatter

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hende kender jeg ikke, men jeg har mange forskellige jeg kan lide at læse..Jussi Adler Olsen skriver virkelige gode krimier og så holder jeg meget af Camilla Lackbergs krimier...Lige nu er jeg i gang med Harry Potter...;-D

    SvarSlet
  3. *SMILER*...Sjovt, den er jeg også igang med, men jul og fødselsdag har ikke givet mig tid til at læse videre....
    Dejligt at høre, at jeg har kunne inspirere dig..
    Rigtig godt Nytår til dig og dine.
    Knus Irene

    SvarSlet
  4. Jeg har også plinget med Patricia, så jeg piler ned på biblioteket og låner Inger G.M. Derudover er krimiforfatteren Karin Fossum en af dem jeg holder meget af at læse.

    SvarSlet
  5. Godt spørgsmål Mutter.. Jeg plinger med mange forskellige forfattere.. og den jeg læser lige nu er stort set altid den bedste.. Pt. er det Henning Mankel og Gretelise Holm.. Jeg har fået Jussi's afd. Q bøger i julegave, og jeg glæder mig til at finde ud af om jeg også går godt i spænd med ham.
    Hav en god aften i sengen.. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg kender slet ikke den forfatter, men det bør der forskes lidt i... Jeg kan godt lide krimier (også), men jeg har ikke nogle favoritter; eller rettere - jeg har mange forskellige. Lidt efter humør. Det kan meget vel være Agatha Christie, eller Mary Higgins Clark - eller Karen Slaughter (men hun er ret så uhyggelig) - eller måske Peter James..... ;-)

    God fornøjelse med din gode bog...

    SvarSlet
  7. AAALT for længe siden jeg har kunnet samle mig om en bog. Til gengæld hører jeg lydbøger. Det går ligesom bedre i spænd med en lille baby på armen - og bestemt anbefalelsesværdig, hvis man trænger til andet indput end *GuguGakak*

    SvarSlet
  8. Marius: Måske kan du gøre ligesom Frl. Hverdag - se længere nede. Men Stephen King er også på top 10 listen her.
    Rejen: Jussi Adler Olsen har jeg endnu ikke kigget i. Men det kommer !!
    Irene: Tak og i lige måde. Jo jeg er da ofte blevet inspireret af noget på din blog.
    Birgitte: Karin Fossum har jeg også slugt nogle stykker af. Hun er også god.
    Inge: Jeg har alle dine tilgode, men du er ligesom Rejen også til Jussi, så der skal jeg bestemt have stukket næsen frem.
    Mia: Slaughter - bare navnet får det til at risle ned ad ryggen ;) Mary Higgins Clark havde jeg helt glemt. Hun har ellers i mange år ligget på 1. pladsen. Men jeg synes aldrig, at hun laver noget nyt mere ?
    Frk. Hverdag: God ide. Også til Marianne/Marius længere oppe i kommentarfeltet.

    SvarSlet
  9. Godt nytår til dig og dine Mutter! Glæder mig til at følge med her næste år. KNUS♥

    SvarSlet

Værs´go ordet er dit nu:

På natbordet lige nu

På natbordet lige nu
Gode bøger