mandag den 6. december 2010

Slut med kolde fødder. Specielle sutsko.

Efter en kold tur i sneen er disse lykken.

Sutterne har fyld af hørfrø, hvilket gør dem temmelig besværlige at gå rundt med. Men til bare at sidde stille under et tæppe eller til at tage på i seng, så fås det ikke bedre..... Et par minutter forinden skal de dog lige i microovnen for at blive varmet op. Men som Coolstuff selv siger:"Så tager opvarmningen ikke længere tid end en micropizza - disse er bare meget skønnere at have på fødderne J

Det lyder helt tosset - men det virker !!

10 kommentarer:

  1. Hihihi sutsko der kræver man har en micro ovn...

    Det er da humor !!! Men dejligt hvis du ikke fryser om futterne !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hehehe.. det er de mest specielle sutsko jeg har set til dato.. Tror altså ikke jeg ønsker mig sådan et par... :-)

    SvarSlet
  3. Hehe, nok ikke noget for mig, har ikke mikro-ovn, men smart nok...;-D

    SvarSlet
  4. De Damer. I ved slet ikke, hvad I går glip af.... får næsten lyst til at leje dem ud til jer.

    SvarSlet
  5. De ser superlækre ud, men det er heller ikke noget for mig. Jeg har altid for varme fødder, fordi vi har gulvvarme i hele hytten.

    SvarSlet
  6. Wauw, det lyder smart - ja, det er da også rarere at have på end varme pizzaer :-)

    SvarSlet
  7. Jeg skal bare kikke på billedet før der udbryder varme i mine fødder. Vi er en barfodsfamilie. For det meste. Eller jeg og sønniken er, manden min er kuldeskær.

    SvarSlet
  8. Klejs: Det må være godt for varmeregningen - men ærgeligt, at i ikke alle 3 har samme indre termometer.

    SvarSlet
  9. Ja tak for ideen. Min yngste ville elske dem. Når det er vinter hernede er sådan en hærfrøs pude hans bedste ven. Det er ikke koldt nok til en radiator så sparker de dynen af men sådan en pude er lækker. Kan være jeg skal lade tippet gå videre til mormor og morfar i DK! KNUS♥

    SvarSlet
  10. Tina: Så skal de nok bare ikke være lyserøde, men han kan få et par blå som mine.

    SvarSlet

Værs´go ordet er dit nu:

På natbordet lige nu

På natbordet lige nu
Gode bøger